Cuma, Eylül 09, 2011

güzel izmir'in kurtuluş gününde istanbul'a methiyeler:)


istanbul'da şenlik, festival, konser, etkinlik, gösterim, sergi vs. bitmiyor, tükenmiyor. 1/100'ine anca yetişebiliyorumdur sanırım.
sahaf festivali'ne gidemedim henüz. kaçırmayı hiç istemiyorum!!!
salı akşamı çırağan'daki murathan mungan'a yer bulamadığım için yeterince üzgünüm zaten.
çarşamba harbiye'de "kardeş türküler"i dinlemek istiyorum.
5-9 ekim'de shakepeare'ın "3. richard" oyunu geliyor muhsin ertuğrul'a. sam mendes'li kevin spacey'li! ancak, bilet bulmak zor görünüyor.
sonraa film ekimi... bienal etkinlikleri...
22 ekim'de de zaz geliyor lütfi kırdar'a. pazartesi biletler satışa çıkacakmış!!! "kaçırmamalı" derim!
13 ekim'de caz festivali başlıyor.
...
hayat sokakta!
@@@
bir yandan evde zaman geçirmeye de bayılıyorum. hele yalnızken...
hiç sıkılmadan.
sürekli yapacak bir şeyler bularak... okuyarak, takı yaparak...
@@@
bu akşam, hazır da yalnızken 'bir diziye başlarım' diyordum.
"alyazmalım"ı seçmiştim. kiii, ene! eyyvah eyyvah 2!
benim, avrupa yakası'ndan sonra takip ettiğim, izlemekten keyif aldığım bir dizi olmadı hiç.
"ayyy bu akşam ... var, gelemem" diyemedim uzun zamandır.
sabahki yorumlara katılamadım.
bu eylül yeni sezon için aldığım kararlar kadar ciddi olmasa da, "bir dizim olsun" da isteklerimin arasındaydı.
ve fakat, bu sezonda da "dizim" olamayacak galiba:)

2 yorum:

  1. binde birine bile yetişmek güzel : )

    YanıtlaSil
  2. sevgili mine,
    haklısın sanırım;)

    YanıtlaSil