Pazartesi, Haziran 17, 2013

gezim çocuk atölyesi...


4 yorum:

  1. Gücüme gidiyor Ezgi... İnsanların böyle salak yerine konulması , haksızlığa bu kadar boyun eymesi , bu kadar korkaklıklar gücüme gidiyor.
    O gün bende oradaydım , çocuklarımız o kadar güzeldiler ki o kadar güzel mesaj vermişlerdi ki oysa...
    Ama akşamında ne oldu ?
    Çoluk çocuk yaşlı dinlemeden... neyse küfretmek istemiyorum koyulan üç noktalardan sen anla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili safransarı,
      ah hem de nasıl...
      çocuklar, gençler, yaratıcı, barışçıl ve işlevsel fikirler... hepsi çok güzeldi... canım çok yanıyor benim de şu anki halini gördükçe parkın...
      ben fena iyimserimdir; düşlüyorum da, mesela olamaz mıydı şöyle bir tablo:
      gücü elinde bulunduranlar gelip parkın o harika halini görüp etkilenseydi...
      "gençler iyi iş başarmış, ne güzel olmuş, burası artık açık hava müzesi olsun, çeşitli gönüllü atölyeler devamlı yaşasın" deseydi....
      neden bu kadar imkansız ki?

      Sil
  2. gezi devrimi'nin, toplumun bütün katmanlarını içine alarak ve güçlenerek devam etmesini diliyorum.
    sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili TOLGA,
      benim için de öyle yürekten bir dilek ki bu...

      Sil