Cuma, Ocak 02, 2015

2014'ten 2015'e

bugün evde olunca, 2014'te ülkemde ve dünyamda olan biteni gözden geçirme fırsatım oldu biraz. ne çok felaket, ne çok acı, ne çok adaletsizlik yine... unutmuşum kimini, unutmamalı oysa, hatırlamalı!
beni en çok etkileyen soma ve sonrasındaki daha da beterleştiren olaylar...
bence siz de unutmayın, unutturmayın!


"israil dölü" dediyse çok korkunç; ve fakat, demiş olsun dememiş olsun, vatandaşa bunca kızgınca yaklaşım ve adamlarını üzerine salmak da yeterince korkunç zaten. 
bir yandan "yuh ya dememiştir, o kadar da kendinden geçemez bir insan" diyorum. sonra diyorum bir taraftan da, "diyip de sonradan çevirme fıtratlarında var kimilerinin... bknz. kavas demiş olabilirim". e malum rte de vakti zamanında "bana gürcü, affedersiniz daha çirkin şeyler ermeni dediler" diyebilmiş  biri...

velhasıl, okudukça, izledikçe 2014'ü yine dertlendim.
biz niye bu kadar cahil, seviyesiz ve öfkeli bir toplumuz?
sosyal medya ve youtube'taki videoların altındaki yorumlar neden bu kadar bilgiden uzak, taraflı ve düzeysiz?
neden her şeye bu kadar sorgusuzca inanılıyor?

ve yeni yıl için en büyük dileğim:
özgürlük,
eşitlik,
salt insan olmaktan gelen hakların herkes için uygulanışını getirmesi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder